Merry christmas! and a wonderful new year!!! - Reisverslag uit Independence, Verenigde Staten van Anne Böhm - WaarBenJij.nu Merry christmas! and a wonderful new year!!! - Reisverslag uit Independence, Verenigde Staten van Anne Böhm - WaarBenJij.nu

Merry christmas! and a wonderful new year!!!

Door: anne

Blijf op de hoogte en volg Anne

25 December 2010 | Verenigde Staten, Independence

Merry chirstmas allemaal!! op deze mooie christmas morgen heb ik even tijd om een verhaaltje te schrijven.
Mij decemeber maand is razend snel gegaan! eigenlijk mij afgelopen 4 maanden zijn snel gegaan! en ik heb onwijs veel mee gemaakt! meer dan ik van te voren had gedacht!

deze maand is de maand van kerst! december 11th begon voor mij de kerst sfeer al! ik kreeg mijn eerste kerst kado van dad's family side. we konden helaas niet op hun kerstviering zijn omdat we een competitie hadden. maar we kregen wel een kado. toen op zaterdag december 18th was de kerst viering in sulivan bij grammy and grampy van Mom side. rond om hun kerstboom was geen plaats meer om te lopen, het lag vol met kados. Grammy and grampy hadden onwijs veel geld uitgegeven denk ik, want dat waren me veel kados zeg!
Ze hadden voor mij ook veel kados gekocht wat ik helemaal niet verwacht had, en toen ik dat zei tegen ze zeiden ze: ‘’ je bent een van onze klein kinderen, natuurlijk hebben we kados voor jou!’’ grammy and grampy zijn zo lief! They made me promise to come back one day and celebrate Christmas with them again!!

Toen we bij grammy and grampy in sulivan waren zijn we naar ST. louis geweest! Ik ben daar omhoog gegaan in de st. louis arch. Wauw!! What een mooi uitzicht! Echt een amerikaans uitzicht over een stad!! Ik was helaas alleen boven in de arch omdat mom, amyliah, kendall vanwege geld niet omhoog gingen. Dus ik had niet heel veel uitleg over dingen maar ik heb wel 20 minuten mooi van het uitzicht genoten! Want als je dan daar boven staat in je eentje, kan je even lekker nadenken en de tijd nemen die je nodig hebt, want het word ‘’hurry’’ wordt in dit land veel gezegt!!
Tijdens ons logeer partijtje bij grammy and grampy zijn we ook naar Santa’s magical kingdom geweest! Dat is een bos dat verlicht is met millions and millions lights! Het was onwijs mooi! Ik zou willen dat je in dat bos kon rond LOPEN maar nee, amerikanen doen alles in de auto dus ook door dit bos ga je met de auto!! Hahah

Gisteravond kwamen uncle bubby en cousins rosie and andy kerst vieren, Toen hebben we met z’n alle gegeten (wel is waar voor de tv maar het was gezellig met z’n alle ) we hebben ook kados uitgewisseld! ik een hele mooie adidas sweatpants gekregen! Het past bij mij hoodie die ik van dad’s family side gekregen heb (ook van adidas)

En vandaag this morning toen ik wakker werd lagen er ook onder onze kerstboom een heleboel kados! Mom and dad hadden hele leuke kados gekocht! Pyjamas, jeans, scrapbook spullen, sokken, laptop sleeve, speekers voor ipod en luchtje! Maar het belangrijkste is natuurlijk de gezellige tijd met de family!
And I guess AFS was right with saying that Christmas is a hard time and the time of homesick because some days around Christmas, I keep thinking about home and how it is there with you guys!

Happy new year guys!! A wonderful new year! A new year to start over or just to go on from where you at now! It doesn’t matter what you want, even if you wanna stay in this amazing 2010, 2011 comes no matter what so why not enjoy it…?!! Enjoy, have fun, good luck and I see yalls in this cheerful 2011!

Geniet van de het vuurwerk en wees voorzichtig!

  • 25 December 2010 - 22:36

    Gemma:

    Kerstmis 2010 zal altijd bij je blijven als een mooie en bijzondere herinnering Anne! Geniet er lekker van. Er komen nog genoeg Nederlandse.....


  • 26 December 2010 - 21:39

    Lieke En Jan:

    Anne, heel herkenbaar. Onze herinnering aan Kerstmis in de US is precies zo. We waren uitgenodigd bij goeie vrienden en toch vonden we het moeilijk. Jan is zelfs nog een keer Santa Claus geweest, maar hij wist niet zo goed hoe die het moest doen met alleen maar Sinterklaas ervaring. De amerkanen dachten dat wij wel vertrouwd waren met hun Santa. We zijn ook op de arch geweest, de Gateway to the West toen we op een tocht van NY naar California waren met auto en tent. Doet ons goed te merken dat je het naar je zin hebt. Geniet maar lekker en je doet zo veel levenservaring op. Wij schrijven je dit verhaaltje uit het huis van Karin & Niels, die nu in Thailand zijn. De thuisblijvers uit Mijdrecht, Tom en oma hebben we hier uitgenodigd voor de Kerstmaaltijd. Ieder had een deel van het menu gemaakt. Gezellig sfeertje met alleen een cadeau voor Iris, omdat vorige week haar verjaardag was gecancelled door het slechte weer. Keep going dear Anne. And the best wishes for you, the family and the nation. Groetjes L&J

  • 27 December 2010 - 12:57

    G.:

    Zo anne, dat over die kerstboom en er omheen lopen is niet gelogen zeg!
    Leuk om weer een verhaal te lezen.
    Tuurlijk is kerst een pittige periode om je familie te missen maar er komen straks vast weer allemaal leuke dingen die je nog moet meemaken.!
    Veel plezier nog, geniet ervan!

    xx

  • 02 Januari 2011 - 10:36

    Astrid:

    Wish you a happy new year, Anne!
    Wat ben jij geweldige herinneringen aan het maken, take care en genieten!

  • 18 Januari 2011 - 20:08

    Willie :

    Hallo Anne,
    Ik hoop dat je na die fantastische kerst het nieuwe jaar ook goed begonnen bent !
    2011, het jaar dat je weer terug komt.
    (gaat snel hé ?!)
    Een nieuw jaar en alweer de eerste turnwedstrijd achter de rug.
    Het verslag komt op de GVM site dus daar kan je lezen hoe het gegaan is.
    Mirjam heeft een blesure en kon daardoor niet mee doen, ook mis je Carina en nog een meisje van Atalanta, Iris, zij hebben niet mee gedaan. a.s zaterdag al de tweede wedstrijd, een dag van 07.45 uur tot 20.30 uur in GYM XL, dus dat beloofd wat. (hoofdpijn s'avonds) Anne ik hou je op de hoogte. Met een GVM turngroet en knuffel, Willie.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Independence

High school in Amerika!!

Recente Reisverslagen:

13 Juni 2011

End of the year!

22 Mei 2011

The End is coming...

08 Mei 2011

PROM! :)

13 April 2011

operatie!!:)

28 Maart 2011

Big SMILE!
Anne

Actief sinds 20 Juni 2010
Verslag gelezen: 294
Totaal aantal bezoekers 40683

Voorgaande reizen:

02 Maart 2016 - 01 Juni 2016

Back to where it all started and more...

21 Juli 2013 - 26 Augustus 2013

Het land van de Glimlach

12 Augustus 2010 - 29 Juni 2011

High school in Amerika!!

Landen bezocht: