operatie!!:) - Reisverslag uit Independence, Verenigde Staten van Anne Böhm - WaarBenJij.nu operatie!!:) - Reisverslag uit Independence, Verenigde Staten van Anne Böhm - WaarBenJij.nu

operatie!!:)

Door: anne

Blijf op de hoogte en volg Anne

13 April 2011 | Verenigde Staten, Independence

na een super gezellig weekendje weg met AFS. en een goed begin van de week! was het vandaag eindelijk zo ver! De operatie..
beetje zenuwachtig maar eenmaal in het ziekenhuis bed was het allemaal weg!
Ik was voor dat ik in de operatie kamer was al helemaal weg! een of ander middel dat je eigenlijk alleen maar relaxed, zorgde er bij mij al voor dat ik sliep!
Ik kan me niet eens meer herinneren dat ik in operatie kamer aan kwam!! en het volgende moment werd ik wakker met 4 verpleegsters om me heen, gezellig aan het babbelen met elkaar!

De operatie is helemaal geslaagd!! ik voel helemaal niks (nog niet) want me hele been is nog num! kan zelfs me tenen niet bewegen! dat is zo'n raar gevoel!
maar ja ik ben nu door het dal heen en kan weer naar de top en voor je het weer loop ik weer rond!!!

ik ga lekker rusten nu en ik hou jullie allemaal op de hoogte! :)

  • 13 April 2011 - 18:35

    Eva:

    Super!! :)

  • 13 April 2011 - 19:24

    Kitty:

    Hoi Anne, fijn dat de operatie achter de rug is, ik hoop dat je snel weer opknapt. Sterkte!

  • 13 April 2011 - 19:45

    Jan En Lieke:

    Heerlijk Anne dat de operatie goed is gelukt. Terwijl ik dit tik hoor ik van Jan dat hij ook een reaktie naar je aan het schrijven is. Zo zie je maar, we denken alletwee aan je. Dat moet toch allemaal goed komen met jou!
    Liefs van ons beiden.

  • 14 April 2011 - 06:13

    Henny En Arjan:

    Dat heb je gehad. En nu snel herstellen. Sterkte ermee.
    Dikke kus van ons.

  • 14 April 2011 - 16:20

    Githa:

    toppertje!

  • 14 April 2011 - 17:10

    Cees En Liesbeth:

    Wat fijn dat het achter de rug is!
    Sterkte met het herstellen, hou je taai.
    Cees en Liesbeth

  • 14 April 2011 - 17:45

    Herma En Hans:

    Lieve Anne,
    Dat heb je gehad! Fijn dat je al zo snel een berichtje stuurde. We waren erg benieuwd. Nu je lekker laten verwennen en revalideren. Sterkte en het beste met je.
    Groet.

  • 01 Mei 2011 - 11:15

    Ingeborg En Viggo:

    Hallo Anne,
    Heel veel sterkte met je knie!!! Het zal wel erg veel pijn doen, gewoon pijnstillers vragen in het begin, dat heb je echt nodig!!! Gaat het optrenen ook sneller. Van harte beterschap, Viggo, Are, Tord en Ellen, Ingeborg en de 2 katjes. Ze zijn net 6 jaar geworden.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Independence

High school in Amerika!!

Recente Reisverslagen:

13 Juni 2011

End of the year!

22 Mei 2011

The End is coming...

08 Mei 2011

PROM! :)

13 April 2011

operatie!!:)

28 Maart 2011

Big SMILE!
Anne

Actief sinds 20 Juni 2010
Verslag gelezen: 273
Totaal aantal bezoekers 40683

Voorgaande reizen:

02 Maart 2016 - 01 Juni 2016

Back to where it all started and more...

21 Juli 2013 - 26 Augustus 2013

Het land van de Glimlach

12 Augustus 2010 - 29 Juni 2011

High school in Amerika!!

Landen bezocht: