Big SMILE! - Reisverslag uit Independence, Verenigde Staten van Anne Böhm - WaarBenJij.nu Big SMILE! - Reisverslag uit Independence, Verenigde Staten van Anne Böhm - WaarBenJij.nu

Big SMILE!

Door: anne

Blijf op de hoogte en volg Anne

28 Maart 2011 | Verenigde Staten, Independence

Dit keer geen woord over de operatie, over me knie of iets negatiefs!
Want toen ik me laatste verslagen zat te lezen werd ik zo depressief! wat moeten jullie wel niet gedacht hebben....
ze waren zwaar maar de fun en de lol en de gezelligheid verdwenen niet!!

iedereen is bezig hier in amerika met het plannen van PROM! het school feest van de seniors (examenklassen). Het staat gepland op may 7th. duurt nog even maar er word al flink op verheugd hier op Fort Osage! :)

THE dress, is natuurlijk belangrijk voor prom! de ouders van kids betalen de gekste prijzen voor hun dress! En ik heb een prachtige dress, zwart met een roze band en strik, helemaal gratis! :) Ik ben zo blij mee!! ik zou graag een foto in mij dress voor jullie erop zetten maar helaas heb ik die nog niet! zodra ik die heb zet ik hem bij de foto's!

Naast voorbereiden en organiseren van Prom doe ik nog veel dingen met vrienden, AFS en de family!

afgelopen weekend was onwijs super leuk! of op de amerikaanse manier: It was amazing awesome great! Zaterdag was er een Dance van AFS maar ik, Benya en Hannah hadden zo goed reclame gemaakt voor het feest dat er veel kids van onze school (Fort Osage) het was echt onwijs gezellig! het dansen ging voor mij niet lukken op krukken maar gelukkig was iedereen aardig en waren er veel mensen die met mij stil stonden of aan de zijkant zaten! :) Naast de Fort osage mensen had ik nog een NEDERLANDS meisje , Sarie , uitgenodigd! ze woont hier in amerika 40 minuutjes van mij vandaan! we hebben elkaar ontmoet toen ik op haar school presentaties ging geven! Ze is naar het feest geweest met mij en bleef daarna logeren! en zondag lekker winkelen!! :) Het was echt een gezellig weekend! wel verwarrend want Nederlands en Engels door elkaar, en dan ga je vanzelf engels praten tegen een nederlander en nederlands tegen een amerikaan! :) hahah

Een geslaagd weekend! en een goed weekend in het zicht! verjaardags party, softbal kijken van me zussen en een hoog geeerde bezoek/meeting! :)

en doorde weeks gewoon leuke dingen doen met vrienden, op school blijven hangen bij de Track practice of lekker een dutje doen na school! (lazy zoals elke amerikaan!)

Ik ben helemaal blij weer! na de blessure en een moeilijke struggle met het ''nieuwe'' gezin, waar we het met het gezin doorheen hebben gewerkt! Ik ben zo happy en blij dat ik niet eens kan weergeven op papier!!
ik kan niet wachten tot de operatie.... Oh nee nou zeg ik het woord toch.... oh well, het is in een positieve way!


Ik ga lekker van me leuke vooruitzichten genieten! en have fun!
en genieten van me tijd die ik hier over heb! :)





  • 29 Maart 2011 - 02:12

    Thijs:

    lekker hooorrr!!!! :D

  • 29 Maart 2011 - 05:40

    Gemma:

    Lieve Anne, ik zag al aan de foto's op facebook dat je goed in je vel zat. Blijf genieten van alle nieuwe dingen, de tijd gaat nu hard!

  • 29 Maart 2011 - 08:01

    Sophie:

    Leuk dat je het nog steeds naar je zin hebt!
    De tijd gaat echt snel! Geniet er nog maar van!

    Liefs

  • 29 Maart 2011 - 10:59

    Anne:

    Suuuuper Anne!
    En alvast veeel plezier met de prom maar dan heb ik je ondertussen vast wel weer een keertje gesproken ^^

  • 29 Maart 2011 - 10:59

    Eva:

    Oeps, ik schreef Anne bij de naam maar ik ben Eva hahaahXD

  • 29 Maart 2011 - 17:23

    Svannie:

    Blijf genieten!!!
    Dikke knuffel.

  • 01 April 2011 - 16:29

    Lieke En Jan:

    Ha, de oude Anne komt weer boven!
    Leuke meiden om je heen en spannende vooruitzichten met de PROM. Veel plezier!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Independence

High school in Amerika!!

Recente Reisverslagen:

13 Juni 2011

End of the year!

22 Mei 2011

The End is coming...

08 Mei 2011

PROM! :)

13 April 2011

operatie!!:)

28 Maart 2011

Big SMILE!
Anne

Actief sinds 20 Juni 2010
Verslag gelezen: 292
Totaal aantal bezoekers 40686

Voorgaande reizen:

02 Maart 2016 - 01 Juni 2016

Back to where it all started and more...

21 Juli 2013 - 26 Augustus 2013

Het land van de Glimlach

12 Augustus 2010 - 29 Juni 2011

High school in Amerika!!

Landen bezocht: