The End is coming... - Reisverslag uit Independence, Verenigde Staten van Anne Böhm - WaarBenJij.nu The End is coming... - Reisverslag uit Independence, Verenigde Staten van Anne Böhm - WaarBenJij.nu

The End is coming...

Door: anne

Blijf op de hoogte en volg Anne

22 Mei 2011 | Verenigde Staten, Independence

18 augustus 2010 klinkt zo onwijs ver weg, maar ik herinner die dag nog als de dag van gisteren! Het jaar is zo onwijs snel gegaan! Ik herinner me nog precies wat ik deed op de eerste schooldag en wie ik ontmoet heb.. en boom dan loop je alweer over het podium, en ontvang je je diploma!
Every single student was blij dat jaar over was maar het voor mij gaf het een raar gevoel! De school waar je een jaar naar toe ben gegaan, elke dag... zeg je opeens goodbye to.. the teachers zie je niet meer elke dag... en het meeste rotte je vrienden die (nog) niet uit school zijn zie je niet meer elke dag!
Tuurlijk is de vrije tijd lekker.... maar dan moeten er vrienden zijn die niet werken en niet naar school hoeven.... Ik denk dat de foreign exchange students de enige seniors zijn die niet werken. haha


Maar goed... graduation!! Het was super gaaf! om na een paar maanden er over praten en excitement dan eindelijk over het podium te lopen! Cap and gown on... en voordat het begint buiten foto's maken met iedereen! En dan is het wachten tot je de zaal in mag! muziek klinkt en The Class of 2011 komt de zaal binnen lopen! Na een aantal speeches van directeur, school president, and class speakers.. mag je een voor een over het podium zodra je naam omgeroepen wordt! Hele theaterzaal zat vol met ouders en family.. en overal wordt geroepen en foto's gemaakt! Nogmaals het was super gaaf om dat mee te kunnen maken!! (deze diploma ceremonie geeft je tenminste het idee dat je iets belangrijks behaalt hebt, integenstelling tot VLC hahahah)

Deel van het jaar is afgesloten.. en sommige vrienden moet je al gedag tegen zeggen omdat ze op vakantie gaan... of al naar college gaan en daar gaan wonen... And That hurts!!
Voelt heel raar!

Nog 1 maand om volop te genieten... Ik heb een concert in de plannen, graduation parties, afscheid diners, en een sleepover met oude gastgezin! :) :) helemaal top en natuurlijk heel veel andere dingen.... So eventhough im hurt on the inside.. i'll enjoy the last weeks!!!




btw. 29 juni kom ik in Nederland aan.. Nu weet iedereen het in een keer hahah
see ya soon! :)

  • 22 Mei 2011 - 16:40

    Willie:

    Hoi Anne,
    Wat zie er gaaf uit op de foto's !
    Nog even genieten maar.......ik hoop dat je ook gaat uitkijken naar de dag dat we jou weer in Holland mogen beroeten, want bij GVM missen we jou echt !!! En bij deze ben je dan ook uitgenodigd om op 2 juli bij de onderlinge wedstrijd naar de turnsters en de demo te komen kijken. Doen hé !
    Geniet nog even en tot gauw, turnknuffel van Willie.

  • 22 Mei 2011 - 17:16

    Svannie:

    Hey Anne,
    Ook deze kleren staan je weer goed....... Ziet er geleerd uit!
    Geniet nog even en hopelijk zie je er ook een beetje naar uit om ons hier weer te zien. We hebben je gemist!
    Dikke knuffel!

  • 22 Mei 2011 - 20:22

    Gemma:

    Hey Anne, ik ben trots op je. Dat heb je toch maar mooi gehaald. Het ziet er indrukwekkend uit die prachtige rode kleding.

  • 23 Mei 2011 - 03:01

    Marilou:

    ik snap helemaal hoe je je voelt, heb precies t zelfde! maar ff een vraagje, welke dag en hoelaat vetrek jij van houston ? want ik kom ook 29e aan, om 08.20 nederlandse tijd!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Independence

High school in Amerika!!

Recente Reisverslagen:

13 Juni 2011

End of the year!

22 Mei 2011

The End is coming...

08 Mei 2011

PROM! :)

13 April 2011

operatie!!:)

28 Maart 2011

Big SMILE!
Anne

Actief sinds 20 Juni 2010
Verslag gelezen: 271
Totaal aantal bezoekers 40683

Voorgaande reizen:

02 Maart 2016 - 01 Juni 2016

Back to where it all started and more...

21 Juli 2013 - 26 Augustus 2013

Het land van de Glimlach

12 Augustus 2010 - 29 Juni 2011

High school in Amerika!!

Landen bezocht: