first impression - Reisverslag uit Independence, Verenigde Staten van Anne Böhm - WaarBenJij.nu first impression - Reisverslag uit Independence, Verenigde Staten van Anne Böhm - WaarBenJij.nu

first impression

Door: anne

Blijf op de hoogte en volg Anne

14 Augustus 2010 | Verenigde Staten, Independence

Here is a new one!!

Nu een kort verhaaltje vanuit independence! de familie smith is een geweldige familie! ze zijn allemaal heel erg aardig en behandelen me allemaal als familie lid dus niet echt als gast! gelukkig maar anders voel je je zo ontzettend opgelaten!

Ik ben helemaal geinstalleerd in een heel schattig klein kamertje! het huis is niet groot en niet netjes at all! Het is typisch amerikaans van buiten! oprijlaan, groen graasveld (netjes elk grassprietje de zelfde lengte) en een amerikaans huis. Het ziet er van buiten groter uit als van binnen is. Ik zal foto's maken er op mijn site zetten!

Gelijk vanuit het hotel zijn we naar de gym gereden om mensen van het cheerleaden te ontmoeten. Ik moest eigenlijk morgen na de kerk al beginnen maar dat wilde ze me niet aan doen omdat het conditie training is en ik er nog al vermoeid uitzag! dus nu begin ik dinsdag!

Woensdag begin ik met school en guess what!! Ik ga met de schoolbus naar school!

Morgen moet ik vroeg op omdat we naar de kerk gaan! Ik ben benieuwd maar ik ga nu heerlijk slapen in een 2 persoons bed! '' Ik heb gewoon een jaar lang een 2 persoons bed voor me zelf!! ''

Nou weltruste!

Talk to you later!



p.s. Githa: ze hadden medelijden met de nederlandse meiden omdat we 6 uur vertraging hadden!

p.s. Familie straver! Ik schrijf dit verhaal op een brand new apple macbook!! I already got it!!

  • 15 Augustus 2010 - 06:45

    Arjan:

    Mooi dat je op je plek zit. Wat zal je mooi leren zingen.

  • 15 Augustus 2010 - 07:55

    Sophie:

    Gelukkig na zo'n lange reis (en zoveel vertraging) toch nog goed aangekomen! Veel plezier daar!

  • 15 Augustus 2010 - 07:56

    Sophie:

    p.s. en ik ben erg benieuwd naar de foto's!

  • 15 Augustus 2010 - 08:43

    Henk:

    Leest lekker vanaf de iPad anne. Veel plezier in de states en gedraag je in de kerk…

  • 15 Augustus 2010 - 10:32

    Eva:

    Wat super van je gastgezin!
    En twee persoonsbed, haha. Veel plezier met cheerleaden, ik ben benieuwd naar de foto's. ;-)
    xx

  • 15 Augustus 2010 - 12:26

    Willie:

    Wat een rijs heb je gehad! Maar goed, wat Githa ook al zei: je moet er iets voor over hebben.En als beloning een 2 persoons bed is niet mis, kan je een jaarlang lekker dwars liggen.

  • 15 Augustus 2010 - 16:24

    Manoek:

    heel veel plezier daar Anne en tot over een jaar !! :-)

  • 16 Augustus 2010 - 07:09

    Anne:

    Echt super dat het gastgezin zo goed bevalt en wat een reis zeg!
    Liefs Anne en de rest van de van Geesten

  • 16 Augustus 2010 - 15:22

    Janneke:

    Heej Anne!

    Leuk om even wat van je reis te lezen! Grappig dat we nu in het zelfde land zijn. over 2 weken ben ik echter weer vertrokken. Have fun!

    p.s: Dat grijze shirt heb ik ook! haha

  • 16 Augustus 2010 - 20:09

    Iris:

    Lieve Anne,
    Heel leuk die foto's.Heb je gelijk in Houston een nieuw USA shirt gekocht?
    Woensdag al naar school? Succes. Kus Iris

  • 17 Augustus 2010 - 06:23

    Astrid:

    Hoi Anne,
    Kreeg je site van Zoë.
    Super spannend allemaal en wat een verschrikkelijke vliegreis. Mijn eerste vliegreis was ook zo, en ik was al zo bang haha. Toen die klepjes op de vleugels omhoog gingen dacht ik dat het vliegtuig uit elkaar viel, zoveel vertrouwen had ik nog in die machine.
    Wens je lots of fun en sweet dreams in je 2 persoonsbed.
    Je gastgezin ziet er heel gezellig uit. Kan niet meer stuk volgens mij. Cheerleader, wow, haha!
    Hartelijke groeten van Astrid

  • 17 Augustus 2010 - 17:07

    Imara:

    heej anne,
    leuk dat je alles zou bij houdt en zo te lezen heb je het al aardig naar je zin!
    Fijn dat alles toch nog goed is gegaan en heeeel veeel plezier!

    x Imara.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Independence

High school in Amerika!!

Recente Reisverslagen:

13 Juni 2011

End of the year!

22 Mei 2011

The End is coming...

08 Mei 2011

PROM! :)

13 April 2011

operatie!!:)

28 Maart 2011

Big SMILE!
Anne

Actief sinds 20 Juni 2010
Verslag gelezen: 147
Totaal aantal bezoekers 40694

Voorgaande reizen:

02 Maart 2016 - 01 Juni 2016

Back to where it all started and more...

21 Juli 2013 - 26 Augustus 2013

Het land van de Glimlach

12 Augustus 2010 - 29 Juni 2011

High school in Amerika!!

Landen bezocht: