Skitrip naar Colorado, rocky mountains (keystone) - Reisverslag uit Keystone, Verenigde Staten van Anne Böhm - WaarBenJij.nu Skitrip naar Colorado, rocky mountains (keystone) - Reisverslag uit Keystone, Verenigde Staten van Anne Böhm - WaarBenJij.nu

Skitrip naar Colorado, rocky mountains (keystone)

Door: anne

Blijf op de hoogte en volg Anne

18 Februari 2011 | Verenigde Staten, Keystone

Vol goede moed vertrokken ik met mij super amazing geweldig nieuwe familie op donderdag ochtend 4 uur naar Colorado, rocky mountains! Het was 13 uur across  de State Kansas! De hele weg van Independence naar ski plek op de I70.. (is dat niet raar de I70 gaat straight van west naar oost!!) maar Kansas is vlakke saaie bruine landschap met hier en daar een boompje! Maar we waren allemaal excited voor skiën en konden niet wachten! 
Het was onwijs gezellig in de auto! Veel lol en grapjes. En een stop bij een mexicaans restaurant vlak voor dat we die prachtige bergen in gingen!! 

Ik heb de bergen in europa gezien maar dit....... Was prachtig!!! Ik mocht van mom voorin zitten zodat ik mooi foto's kon maken en van uitzicht kon genieten!! 
Na een 13 uur drive kwamen we aan in keystone! (ski resort) gezellig huisje met z'n alle! Er was nog ander gezin met ons! Vrienden van Pam and Terry ( mom and Dad) 
We hadden een gratis avondje skiën gekregen, gewoon omdat wij zo aardig zijn! Haha! 
Dus dat hebben we gedaan we waren allemaal heel moe toen de 1 afdaling hadden gedaan dus we headed back naar het huisje! Ik ben gelijk naar bed gegaan, want ik wilde uitgerust zijn voor volgende dag!  En dat was gelukt! Een heerlijke nachtrust en pas om 10 uur de deur uit voor de skidag! We konden niet wachten! Ook al hadden we avond before al lekker geskied we begonnen op de oefen heuvel om nog meer in komen! En stapje voor stapje gingen we naar een grotere piste! Helaas helaas was het halverwege die afdaling voor mij einde verhaal :( 
Ik viel zo ellendig dat ik met eerste hulp naar beneden gehaald naar de eerste hulp locatie waar ze een mooie foto van mij knie maakte! En helaas helaas is het slecht news! We kunnen nog niet definitief zeggen wat het is maar de doktor hier, heeft op basis van voelen aan mij knie en trekken en drukken gezegt dat hij denkt dat ik 3 ligaments heb gescheurd! 
Maar zodra we terug zijn in Missouri moet ik naar orthopedische doktor en moet afspraak maken for MRI. En dan kunnen we pas zien wat precies allemaal aan de hand is! Maar op de foto was geen breuk in de botten te zien! Gelukkig niet ook nog dat erbij!! 
Maar op deze trip dat de best trip zou moeten worden end voor mij op de bank met een knie brace en krukken en pijnstillers! Ik baal natuurlijk ontzettend en het is moeilijk en eng want ze hadden het al over operatie... 
Maar iedereen hier is zo ontzettend lief en aardig! En paar jaar geleden lag Yale (vader van andere gezin) op de bank met zijn knie! Dus hij weet heel goed hoe het voelt! En hij heeft ook operatie aan zijn knie gehad!
Ik hoop natuurlijk dat er een wonder gebeurt en dat de doktor hier het helemaal fout heeft maar ik ben bang dat dat niet gebeurd!

Ik ga iniedergeval nog genieten zoveel als ik kan! Ik ben blij dat ik überhaupt de kans heb om De Rocky mountains te zien want het is prachtig! En zodra de pijn beetje gezakt is ga ik de berg op naar de top om mooie uitzichten te zien!! 
En foto's maken want dat kan ik nog wel hoop ik!! 

Het is een harde tegenvaller maar er is niet veel meer aan te doen en ik probeer positief te blijven maar het is moeilijk!! 
En het is een stom einde van het begin van een mooie skitrip! 

Ik hou jullie op de hoogte als we terug zijn!! 
En fingers crossed voor een meevallende uitslag van de MRI! 

  • 19 Februari 2011 - 06:05

    Lisette De Jong:

    jeeetje, dat is wel flink balen! Ik hoop dat het goed afloopt met je knie!
    Wel leuk dat je nieuwe gezin leuker is :D

  • 19 Februari 2011 - 11:49

    Willie:

    Hoi Anne,
    Wat een pech zeg. Laten we hopen dat het mee valt en het belangrijkste natuurlijk, dat het uiteindelijk helemaal goed komt met je knie.
    Fijn dat het nieuwe gezin weer gezellig is en met je mee leeft.
    Ik zal voor je duimen dat het mee valt.
    Groeten, en een kusje op je zere knie,Willie.

  • 19 Februari 2011 - 12:48

    Gemma:

    Lieve anne,

    Wat een vette pech. Je had er zoveel zin.... Dan maar hele mooie foto's maken. Dikke kus (op een pijnlijke knie)

  • 19 Februari 2011 - 13:38

    Arjan:

    Ach Anne, dat is echt pech. Wij duimen ook voor je en hopen heel erg dat het meevalt.
    Fijn voor je dat je nieuwe gezin zo leuk is.
    Groeten en een dikke kus.
    Henny en Arjan

  • 19 Februari 2011 - 14:48

    Githa:

    Sterkte meiss, echt super vervelend!
    Knap dat je het positief probeert in te zien, geniet ervan :)
    xx

  • 21 Februari 2011 - 02:46

    Lieke,Jan,Suus,Erik :

    Anne, wat een donderse pech!! Net een nieuw home met leuke vooruitzichten en dan dit. Wij zijn bij Erik & Suus op vakantie in Bangkok en zij hadden het als sportleraren direkt over je herstel. In optimistische woorden. Hoop dat jij ook optimistisch blijft. Een heel voorspoedig herstel namens ons allen vanuit Bangkok. Je verhaal over de 170 en de Rocky Mountains komt ons weer bekend voor. Warme groeten uit Bangkok en heel veel sterkte.

  • 21 Februari 2011 - 18:28

    Liesbeth:

    Hoi Anne,

    O,o wat een pech! Maar geniet maar zoveel je kan, en dan zal alles weer op zijn pootjes terecht komen :-) Je hebt al meer overwonnen!
    Groetjes Cees en Liesbeth

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Keystone

High school in Amerika!!

Recente Reisverslagen:

13 Juni 2011

End of the year!

22 Mei 2011

The End is coming...

08 Mei 2011

PROM! :)

13 April 2011

operatie!!:)

28 Maart 2011

Big SMILE!
Anne

Actief sinds 20 Juni 2010
Verslag gelezen: 244
Totaal aantal bezoekers 40672

Voorgaande reizen:

02 Maart 2016 - 01 Juni 2016

Back to where it all started and more...

21 Juli 2013 - 26 Augustus 2013

Het land van de Glimlach

12 Augustus 2010 - 29 Juni 2011

High school in Amerika!!

Landen bezocht: