thanksgiving, family time, home made diner! :) - Reisverslag uit Independence, Verenigde Staten van Anne Böhm - WaarBenJij.nu thanksgiving, family time, home made diner! :) - Reisverslag uit Independence, Verenigde Staten van Anne Böhm - WaarBenJij.nu

thanksgiving, family time, home made diner! :)

Door: anne

Blijf op de hoogte en volg Anne

27 November 2010 | Verenigde Staten, Independence

Hey hallo daar! het is alweer een tijdje geleden dat ik wat van me heb laten horen, maar hier is weer een verhaaltje!

Nog steeds alles helemaal goed hier! Helemaal gezellig!
afgelopen week had ik geen school! heerlijk even een break! Opa en Oma logeren op dit moment in ons huis, omdat het donderdag thanksgiving day was.

Thanksgiving is een dag dat je dankbaar bent voor je family en vrienden! En je hebt op die dag een brunch met de hele family! wij hadden wel een heel uigebreide brunce hoor. wij waren met 60 mensen in een gehuurde zaal!
het was opzich wel gezellig maar ik kende de helft van de mensen niet dus was ook wel saai! en er waren ook niet zoveel kinderen dus amyliah en ik waren met onze nicht (rosie) de enige, except for de jongens dan..

maar goed! het was leuk om weer een ander amerikaans evenement te zien!

for the rest heb ik in deze break een hele boel gedaan en er staat voor de komender 2 dagen nog wat leuke dingen op de planner!
woensdag ben ik naar de shopping mall geweest met een aantal exchange students! Dat is het beste wat er is, eventjes uit de family en beetje lol maken met exchange students! Saara van finland kwam na de mall mee naar mijn huis en bleef logeren! Super gezellig!!
Donderdag was het thanksgiving! dus hadden we de brunch, daarna hebben we thuis met uncle bubby and neef en nicht (rosie and andie), grampy and grammy, and ons gezin films gekeken. gewoon lekker gezellig thuis gezeten! Stephanie en Collin waren inmiddels ook aangekomen in independence, dus het was de hele family bij elkaar! :)
Om 9 uur 's avonds verlieten, grampy, grammy, mom and dad het huis om naar de winkels te gaan want om 12 uur begon BLACK FRIDAY. Dat betekend dat er enorme uitverkoop is en kortingen op onwijs veel dingen! de loop routes in de winkel werden al dagen van te voren uit gedacht! Helaas kon ik niet mee om te kijken hoe black friday is, want ze gingen kerst inkopen doen!! :)
Mijn avond was ook onwijs laat! met alle kids keken we film after film after film after film totdat het 2.30 in de morning was en we naar bed gingen!
De volgende morgen was ik om 12.00 uur de eerste die wakker was, en ik was de eerste die het huis verliet om 13.00 om met een paar vrienden naar de Mall te gaan (again). We gaan daar niet heen om geld uit te geven maar het meer een plaats waar jongeren lekker kunnen rond hangen en lol maken!
Toen ik om 4 uur thuis kwam, was iedereen in het huis nog bezig meet klaar maken om weg te gaan! We gingen om 6.30 uiteindelijk naar Kansas city plaza, waar alle gebouwen verlicht waren met kerstverlichting! Was onwijs druk daar dus we zijn maar rechtsomkeer naar de ice skating plaza! Nou ja, plaza! het was een klein en voor mij inie mini ice skate baantje! Maar het was ERG leuk om even te schaatsen! en leuk om al die amerikanen te zien struikelen en moeite hebben met schaatsen!! hahaha

Na het schaatsen hebben we wat leuke family foto's gemaakt bij mooie verlichte bomen en op een speelplaatsje! haha!
Zijn leuke foto's bij! we waren namelijk voor het eerst met de hele family!

Vandaag staat er niet zo veel family activiteit op de planning! De mizzou - KU football game wordt gekeken met de hele family!

Mizzou, is het football team van Missouri state university/college
KU- is het football team van Kansas city state university.

En hier in independence is iedereen natuurlijk voor mizzou want wij wonen nou immers in missouri!
Ik snap nog steeds niet heel veel van football dus ik vind er niet zo veel aan om naar een tv scherm te kijken en de spelers heen en weer zien rennen! hahah
Maar goed! Ik ga van 3 uur tot 10 uur ofzo films kijken met 2 exchange students en nog paar vrienden! :)

En morgen is het Kendall's (broer) verjaardag dus ik heb geen idee wat we gaan doen! naar de kerk denk ik en daarna is het een verrassing!


Zoals ik in de titel zei, HOME MADE DINER!!! WOOHOOO!
Eindelijk een hele week home made diner! En dat is niet gemaakt door mom, maar het is grammy die kookt als ze hier is! Ik zou wel willen dat ze hier altijd is! dan hebben we tenminste goed eten, i.p.v fastfood mcdonalds!
1 ding gaf me wel goed gevoel! ik ben niet de enige die vindt dat we te veel uiteten gaan, Grammy and Grampy vinden dat mom zelf moet koken! helaas kunnen hun er niet zo veel meer aan veranderen!

Well, ik ga maar is ontbijten! en ruimte maken voor all the people die teh footbal game willen kijken!!

Hug hug!

  • 27 November 2010 - 19:27

    Sophie:

    Zo te horen heb je het nog heel erg naar je zin! haha

    liefs

  • 28 November 2010 - 20:26

    Imara:

    Nog steeeds leuk om je verhaaltjes te lezen, en leuk dat je het nog steeds super hebt.
    nog heel veel plezier.
    xxx

  • 29 November 2010 - 10:17

    Jan & Lieke :

    Anne, leuke sfeer verhalen. Doorgaan zo! We kunnen ze heel goed plaatsen. Er is niet zoveel veranderd met de periode 1974-1976 toen wij ook in zo'n ritme zaten van shopping, tv-films, camping, diners, vrienden bezoeken en uitnodigingen bij vrienden om mee te gaan naar de kerk. Thankgivingday vonden we toen ook al het leukste van de terugkerende feestdagen. Even een feitje hier uit Smilde. Koud, eerste schaatswedstrijd vanavond in Noordlaren, wij eten vanavond hier thuis een homemade diner aangepast aan de weersomstandihgheden. Een ovenschotel van lekkere zuurkool met gehakt en een glaasje droge witte wijn. Mhhh. lekker smullen. Veel liefs en groeten aan familie, vrienden en de dollar-economie. Succes.
    J&L

  • 30 November 2010 - 21:25

    Mystery Guest:

    Eindelijk weer een verhaal :p, had je al zo lang niet gesproken uhmmm

    Wij hebben schnee!!

  • 02 December 2010 - 08:01

    Arjan:

    Hoi Anne,
    Leuk om te lezen over grampy en grammy, uncle bubby and neef en nicht en alle anderen.
    Groeten, ook van Henny.

  • 25 December 2010 - 09:39

    Pepijn!:

    Merry Christmas Anne!
    x Pepijn & Lisa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Independence

High school in Amerika!!

Recente Reisverslagen:

13 Juni 2011

End of the year!

22 Mei 2011

The End is coming...

08 Mei 2011

PROM! :)

13 April 2011

operatie!!:)

28 Maart 2011

Big SMILE!
Anne

Actief sinds 20 Juni 2010
Verslag gelezen: 249
Totaal aantal bezoekers 40675

Voorgaande reizen:

02 Maart 2016 - 01 Juni 2016

Back to where it all started and more...

21 Juli 2013 - 26 Augustus 2013

Het land van de Glimlach

12 Augustus 2010 - 29 Juni 2011

High school in Amerika!!

Landen bezocht: