Homecoming! - Reisverslag uit Independence, Verenigde Staten van Anne Böhm - WaarBenJij.nu Homecoming! - Reisverslag uit Independence, Verenigde Staten van Anne Böhm - WaarBenJij.nu

Homecoming!

Door: anne

Blijf op de hoogte en volg Anne

03 Oktober 2010 | Verenigde Staten, Independence

OMG!! dit weekend maakt me homesick op een leuke manier!

before ik begin aan mij verhaal zal ik eerst een kleine woorden lijst maken zodat jullie het begrijpen en ik niet in de middle of my verhaal het moet uitleggen. hihihih

HOMECOMING: de dance at school (kind a like prom) maar voor de hele school! het heet homecoming omdat het for the football players is. na de summer worden ze welkom geheten again!

SPIRIT WEEK: de week before homecoming weekend. elke dag heeft een thema waarin iedere student zich moet kleden. for example, friday was het indian pride (omdat our football players the indians heten) en moest je je kleden in rood, zwart, wit ( kleuren van de school) of als een indian!


Deze afgelopen week was het dus spirit week! en het was AWESOME! De nederlandse scholen moeten dit al voorbeeld nemen en het toepassen op hun scholen! Hier op school is sooo veel spirit! en dat maakt de school veel gezelliger en leuker om naar school te gaan! je hoort hier niemand klagen over niet naar school willen!! Niet alleen in deze week maar deze week krikt the spirit nog meer op!!!
Het is echt AWESOME!!
Als ik terug ben loop ik waarschijnlijk ook in veel verschillende t-shirts van mij school! Ze verkopen heel veel shirts! voor elk event een ander shirt!

Voor homecoming hadden ashley & chelsea een Geweldig shirt voor mij gedecoreerd! Zie de foto van 3 meiden met de back of them shirt!! echt awesome!!!

Dit weekend was er dus homecoming! ik weet hoe vaak ik het zeg maar ook dit was AWESOME!!
Friday was de homecoming game! ik heb denk ik 5 minuten van de hele game gezien en de rest van de tijd heb ik lol gemaakt met vriendinnen! het was de beste game van het seizoen tot nu toe!!

Saturday was even better!! deze dag was dress up dag en 's avonds naar de schooldance!
Ik had een beautifull black dress and pink met zwart high-heels!! sooo mooi!!!
I wish i could put more then 10 pics at this site want ik heb echt 300 foto's gemaakt dit weekend!!!
dus als je facebook hebt, en je wil meer foto's zien kan dat in mij album Homecoming!

Ik heb mij haar en make up at jessicas house gedaan! well, jessica heeft mij make up gedaan! dat was super gezellig!! en daarna naar laurens house voor pictures! Iedereen netjes gekleed! En het zonnetje scheen (uiteraard) dus we hebben mooie pictures gemaakt buiten!!
Daarna naar restaurant om met de hele groep te eten en daarna naar school!!! zodra ik daar was heb ik me schoenen uitgedaan! because they were kiling my feets! Het was heel grappig want iedere girl loopt bearfoot rond!
Na het feest naar calebs house! hebben we movie gekeken voor een uurtje en toen moesten we alweer naar huis want de regels zijn strikt hier! 12.30 thuis of anders nooit meer een feest!

zoals ik dus al zei, na de dance ben ik homesick! want ik mis de zaterdag avonden going out with friends!!! i wish i was old enough to go out here!!!!!!
we kijken elke vrijdag avond film at iemands house maar dat gaat op gegeven moment ook vervelen!!! dus ik kijk alweer uit naar de volgende schooldance. die is voor het verwelkomen van de basketbal players in about 2 months!!

Well, komende week maar 3 daagjes school en dan een 5 days weekend!!

Helemaal super hier nog steeds!!!
Voor degene die het nog niet gehoord hebben! Mij arm is weer helemaal beter! stunten met cheerleaden is geweldig om te doen!! XC seizoen is op een meet over maar ik ga indoor track doen in de winter! er is een club voor runners outside of school en my coach asked me to join them! so that ik in the spring op en top ready ben voor track at school!!!!
Helemaal geweldig dus!!!

Gotta go now!
Talk to you later, alligator! Not in a while, crocodile! :)


  • 04 Oktober 2010 - 16:52

    Svannie:

    Hey Anne,

    Leuk al die foto's. Dat ziet er allemaal gezellig uit!
    Blijf genieten. (maar volgens mij is dat geen probleem)

    Liefs Svannie.

  • 04 Oktober 2010 - 17:17

    Githa:

    leuk meiss

  • 06 Oktober 2010 - 09:05

    Willie:

    Hoi Anne,

    Wat lees ik weer een hoop leuke dingen en wat zien de foto's er leuk en gezellig uit !
    Die zaterdag avonden komen wel weer en dan denk je misschien wel met weemoed terug aan de vrijdagavond films:)
    En supper dat het weer oké is met je arm, houden zo !
    Liefs, Willie.

  • 22 Oktober 2010 - 14:28

    Pepijn!:

    Duidelijk de mooiste op dat bal was de Dutch Diva! Haha!
    Wanneer spreek ik je weer op skype/msn?
    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Independence

High school in Amerika!!

Recente Reisverslagen:

13 Juni 2011

End of the year!

22 Mei 2011

The End is coming...

08 Mei 2011

PROM! :)

13 April 2011

operatie!!:)

28 Maart 2011

Big SMILE!
Anne

Actief sinds 20 Juni 2010
Verslag gelezen: 198
Totaal aantal bezoekers 40669

Voorgaande reizen:

02 Maart 2016 - 01 Juni 2016

Back to where it all started and more...

21 Juli 2013 - 26 Augustus 2013

Het land van de Glimlach

12 Augustus 2010 - 29 Juni 2011

High school in Amerika!!

Landen bezocht: