Parade, bon fire, Halloween kort om, BIG SMILE - Reisverslag uit Independence, Verenigde Staten van Anne Böhm - WaarBenJij.nu Parade, bon fire, Halloween kort om, BIG SMILE - Reisverslag uit Independence, Verenigde Staten van Anne Böhm - WaarBenJij.nu

Parade, bon fire, Halloween kort om, BIG SMILE

Door: anne

Blijf op de hoogte en volg Anne

31 Oktober 2010 | Verenigde Staten, Independence

Het is alweer een tijdje geleden dat ik geschreven heb! dat komt omdat het leventje hier (voor mij) normaal wordt, dus dan vind ik het niet de moeite waard om het te plaatsen! Maar dit weekend is het ZEKER waard om te plaatsen :)
Big big smile na dit weekend!
(niet dat er een dag is geweest dat ik niet gelachen heb maar,...)

Vrijdag begon met een half dagje school (omdat het halloween weekend was) dus waren we heerlijk om 12 uur al klaar met school! :) Ik ben toen met Hannah en Benya mee naar hun huis geweest! WOW! wat een huis! zo ongelofelijk groot! Hun kamer (die ze delen) is de hele boven verdieping, en niet zo'n kleine boven verdieping ook!! maar ik zou er voor geen goud willen wonen! mijn family is so veel beter! Hannah en Benya wonen bij een gepensioneerd koppel. Dus mij family is beter :D

Anyways ik heb daar de hele dag doorgebracht!
We zijn heel creatief bezig geweest en hebben een shirt gedecoreerd voor de AFS parade van zaterdag!

Zaterdag ochtend kwamen Grampy and grammy! ze zijn echt onwjis aardig! en ze keep saying: you're our new grand daugher!
Is heel gezellig met hun gezelschap hier in huis! EN het huis is tenminste schoon, want het moest schoon zijn als gampy and grammy komen!! :)
around noon begon de AFS activiteit, De parade, Voor dat we echt aan de parade begonnen moesten we onze floot nog versieren natuurlijk! dus witte doeken moesten vol geschreven worden en vlaggen moesten opgehangen worden!
maar het was meer goofing around dan echt de floot versieren! Het was so gezellig om de studenten van independence chapter weer te zien! :)
Na de parade moest ik rennen en vliegen naar de show off van cheerleaden. Ik deed het niet zo goed, maar de team in geheel was okay.
Na de performance ben ik gelijk terug gegaan naar de AFS activiteit! Dat was op een farm, we hadden een bon fire daar (kampvuur) en sleepover! Het was echt onwijs gezellig! ook al was ik heel laat. en was het pumpkin karfen al afgelopen, het was soo gezellig dat dat niet meer uit maakte!
toen het echt koud begon te worden outside gingen we naar de hottub! (ook buiten maar was a lot warmer!! ) Het maakte ons allemaal wel moe! maar toch hebben we tot 3 uur films gekregen! en daarna gewoon he ligt uit gedaan en in slaap gevallen zoals we film lagen te kijken! dat betekend hier in amerika, dat je op de grond ligt met z'n alle kris kras over/naast elkaar en 3 of 4 mensen op de bank. 15 studenten in de basement! Ik ben blij dat het een korte nacht was! want de vloer is niet zo zacht en comfortable als je bed!

in de morgen was er een heerlijk ontbijt voor us! en iedereen was excited about halloween!! Ik had geen plannen voor halloween, tot 5 uur 's avonds. Ik ging trick or treat in the buurt :) hahah. als een 17 year old dead cowgirl liep ik over straat met Benya, Hannah, Amyliah, Caleb, Rosie (cousin), Andie (nephew) and kendall!
Het was wel grappig om te doen, maar is eigenlijk zelfde als sint maarten! alleen hoef je geen liedje te zingen en je verkleed je hier! :)
heel grappig om te zien hoe halloween so groots is hier en helemaal niet gevierd wordt in nederland!

Kort om een super super super leuk weekend! vooral de tijd met de exchange students!! :)

@home: Foto's zijn ook ge uploade naar other foto website! & hebben jullie inmiddels mijn pakketje ontvangen??

Bij jullie gaat de wintertijd al in, maar hier duurt het nog een weekje! dat is zo raar!!!

Ik ga aan een week vol stress beginnen want competitie in komende zaterdag en mom is uiteraard (als coach) helemaal gestresst!

Big hugg, with a BIG smile!

  • 01 November 2010 - 08:31

    Thijs:

    lieve anne,

    Goed te horen dat je zo'n leuk weekend hebt gehad. Hier in Engeland wordt Halloween ook vrij groots gevierd, het is alleen helemaal langs me heen gegaan, haha. Dat komt omdat "my mum" het helemaal niks vindt en er niks mee te maken wil hebben..:P
    Anyway I wish you all the best this week! speak to you soon. Love you xx

  • 01 November 2010 - 13:02

    Willie:

    Hoi Anne, wat heerlijk dat je het zo naar je zin hebt !
    Wat een leuke dagen maak je daar en ook veel nieuwe vrienden.
    Hoe was jij verkleed bij HALLOWEEN ? ?
    Hier is het druk, druk en nog eens druk.
    We zijn naar de turnhal geweest afgelopen zondag en dat was natuurlijk weer heel gezellig.
    En .dat zou ik bijna vergeten, Simone en ik zijn vorige week vrijdag nog naar de finale meerkamp heren en dames turnen geweest in Rotterdam.
    Zaten schuin achter ons een paar hele fanetieke Amerikanen en Simone en ik vroegen ons af voor wie zou Anne nu juichen ?
    Geniet van alle goede en leuke dingen Ann.

    Tot gauw, xxx Willie.

  • 07 November 2010 - 10:07

    Arjan:

    Hoi Anne,
    We lezen je verhalen met plezier. Hartstikke fijn dat 't zo goed gaat. Hier is alles ook ok.
    Groeten en een kus; ook van Henny.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Independence

High school in Amerika!!

Recente Reisverslagen:

13 Juni 2011

End of the year!

22 Mei 2011

The End is coming...

08 Mei 2011

PROM! :)

13 April 2011

operatie!!:)

28 Maart 2011

Big SMILE!
Anne

Actief sinds 20 Juni 2010
Verslag gelezen: 228
Totaal aantal bezoekers 40683

Voorgaande reizen:

02 Maart 2016 - 01 Juni 2016

Back to where it all started and more...

21 Juli 2013 - 26 Augustus 2013

Het land van de Glimlach

12 Augustus 2010 - 29 Juni 2011

High school in Amerika!!

Landen bezocht: