geen verhaal - Reisverslag uit Independence, Verenigde Staten van Anne Böhm - WaarBenJij.nu geen verhaal - Reisverslag uit Independence, Verenigde Staten van Anne Böhm - WaarBenJij.nu

geen verhaal

Door: anne

Blijf op de hoogte en volg Anne

18 Augustus 2010 | Verenigde Staten, Independence

Ik heb vandaag niet de moed om een lang verhaal te schrijven.

Ik heb eerste schooldag gehad en het was natuurlijk wennen! cheer practise was amazing! Het wordt wel hard werken voor mij nog, ik moet een salto en een flickflack uit stand kunnen doen ( voor de genen die het wat zegt)
Ik voel mijn benen nu al :) Maar ik ga prive les krijgen dus gaat helemaal goed komen!

Goed klein verhaal maar speciaal voor jou thijs, foto's erbij

talk to ya!

  • 18 Augustus 2010 - 22:22

    Pepijn!:

    Hee Anne!
    I'll talk to you in english again!
    The second picture is your room?
    But where's the big balloon?
    I'll speak to you later, good luck with school & cheerleading

    Much Love xox

  • 18 Augustus 2010 - 22:24

    Marcel:

    opgeruimd staat netjes!!
    Dus als je terug komt kan je Willie nog beter helpen!

  • 18 Augustus 2010 - 22:24

    Pepijn!:

    P.S. the schoolbusses are awesome!!

  • 19 Augustus 2010 - 06:33

    Gemma:

    Lieve Anne,
    Alles is wennen! Je kamer ziet er al gezellig uit.

  • 19 Augustus 2010 - 09:07

    Svannie:

    Hey Anne,
    Leuk dat je foto's hebt geplaatst. Groot bed. Wat zal jij lekker slapen!!!
    Die salto en flickflack gaan je lukken; zo sportief en jou kennende....
    Dikke kus.

  • 19 Augustus 2010 - 16:20

    GITHA:

    Jaaa foto's!!
    dat maakt het kleine verhaaltje goed!
    XX

  • 20 Augustus 2010 - 07:33

    Arjan:

    Leuk om te zien waar je woont! School went vast snel. Succes met de salto enzo.

  • 20 Augustus 2010 - 08:27

    Sophie:

    Hee Anne,
    Leuk om de foto's te zien! Succes met de salto's enzo!

  • 23 Augustus 2010 - 13:37

    Tess:

    Hee moppie!
    Hoe is het met je?
    De fotos zien er erg leuk uit en je verhaaltjes ook dus ben echt benieuwd als je weer trg bent hoe je dat allemaal doet want moet je natuurlijk wel even voor doen hea wat je allemaal heb geleerd:P haha ( maar je bent pas net weg dus ik moet nog een maandje of 10 op je wachten.)
    Ben je wel al beetje gewend aan het leven daar? Is het heel anders?
    Ik had je nog geprobeerd te smsen maar dat deed die niet dus vandaar pas zo laat een reactie van me:$
    Ik mis je wel hoor nu al!
    Maar we gaan emailen schat!
    Wil ook nog alles weten over het mit weekje weg met thijs=)

    (L)dikkee zoen

  • 27 Augustus 2010 - 11:43

    Willie:

    Hoi Anne,
    Beetje late reractie maar ik ben dinsdag terug gekomen van vakantie, vandaar.
    Leuke hoekkast op jouw kamer! Precies wat ik zoek! Maandag gaan de trainingen weer beginnen, we zullen je misen, maar maken er het beste van. Jij ook heel veel succes met het oefenen van de salto en flick-flack vanuit stand.

    Groeten en een dikke X

  • 27 Augustus 2010 - 21:14

    Adinda:

    heel veel plezier daar!;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Independence

High school in Amerika!!

Recente Reisverslagen:

13 Juni 2011

End of the year!

22 Mei 2011

The End is coming...

08 Mei 2011

PROM! :)

13 April 2011

operatie!!:)

28 Maart 2011

Big SMILE!
Anne

Actief sinds 20 Juni 2010
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 40668

Voorgaande reizen:

02 Maart 2016 - 01 Juni 2016

Back to where it all started and more...

21 Juli 2013 - 26 Augustus 2013

Het land van de Glimlach

12 Augustus 2010 - 29 Juni 2011

High school in Amerika!!

Landen bezocht: