PROM! :) - Reisverslag uit Independence, Verenigde Staten van Anne Böhm - WaarBenJij.nu PROM! :) - Reisverslag uit Independence, Verenigde Staten van Anne Böhm - WaarBenJij.nu

PROM! :)

Door: anne

Blijf op de hoogte en volg Anne

08 Mei 2011 | Verenigde Staten, Independence

Ya Ya, na een jaar lang praten over Prom (Eindexamen gala) met vriendinnen was het gisteren dan eindelijk so ver.!!! en ik mocht het ook nog zonder krukken gaan beleven!! :) :)

De dag begon rustig. omdat ik zo geweldig leuk krullend haar heb hoefde ik niet naar kapsalon om me haar te krullen. Dus om 11 uur ofzo begon ik is een keertje met me haar. en daarna me make up!
O.. en de dag before heb ik me fake nagels laten doen. met mooie roze design erop, want me dress was zwart met pink.

heerlijk rustig aan gedaan, ruim optijd klaar en zeker tevreden met resultaat! Mij 2 zussen waren naar kapsalon en omdat er zoveel mensen hun haar lieten doen. waren ze te laat terug, waardoor we te laat bij vriendins huis waren om pictures te nemen. maar we hebben na diner pictures genomen. at the Kansas City Plaza.
Ik was in een group met mijn zussen, en 2 vriendinnen. en all 4 of their dates! Ik had helaas geen date.

Diner was in een luxe Italiaans restaurant. Was goed en het was gezellig!! Hele restaurant zat vol met meiden in galadresses en boys matching the girls in their tux... :)

Na het eten fotosessie. want ja je hebt maar in keer in je leven Prom!!
Prom itself was in lounge room van Chief stadium (football stadium).. Onwijs luxe en een perfecte locatie voor prom! (kan NL scholen nog wat van leren met hun gymzalen! )

After Prom naar Duncans house, pingpong, movie muziek,pooltafel en heel veel lol! 1.30 i hade to go home already, Cuz parents here... yea...
Maar me, mikayla, dakota, Ashley en chelsea hadden tent op gezet in ver weg van het huis in de achtertuin.. (Klinkt stupid maar voor degene die het nog niet weten, de grond around the house is 10 akers... :) )
Maar daar hebben we dus de halve nacht wakker doorgemaakt en de halve nacht slapend door gemaakt.
en om half 8 werden we alweer wakker gemaakt omdat Dakota en Mikayla een softbal wedstrijd hadden.. Maar ik ben naar me kamer gelopen en me bed weer in gegaan! :)

Al met Al en ZEER geslaagde, awesome, amazing en super Coole dag/Avond/nacht!!!


  • 08 Mei 2011 - 18:20

    Eva:

    leukleukleukleuk!

  • 09 Mei 2011 - 05:34

    Gemma:

    Lieve Anne, je zag (ziet) er prachtig uit, wat een mooie jurk. Fijn dat de PROM was wat je had gehoopt.

  • 09 Mei 2011 - 17:13

    Tante Karina:

    Anne,
    Wat een geweldige kleding! Ik denk niet dat je dit ooit van je leven weer vergeet. Dit is echt genieten.
    Hoop dat de laatste weken ook zo leuk voor je worden.
    Groetjes en wij verheugen ons om je weer te zien hier in Nederland!

  • 10 Mei 2011 - 12:14

    Lieke:

    Leuke foto's Anne. mooie jurk en natuurlijk veel plezier gehad. Blijft waarschijnlijk een toppertje uit je Amerika jaar.

  • 15 Mei 2011 - 19:25

    Willie:

    O, Anne, wat een leuke foto's !
    Het ziet er allemaal heel gezellig uit en als ik je verslag lees was het dat ook. De meiden in de gymzaal beginnen wel steeds harder om je te roepen hoor, maar ze meoeten nog even geduld hebben. Geniet van die laatste weken meis ! ! !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Independence

High school in Amerika!!

Recente Reisverslagen:

13 Juni 2011

End of the year!

22 Mei 2011

The End is coming...

08 Mei 2011

PROM! :)

13 April 2011

operatie!!:)

28 Maart 2011

Big SMILE!
Anne

Actief sinds 20 Juni 2010
Verslag gelezen: 307
Totaal aantal bezoekers 40662

Voorgaande reizen:

02 Maart 2016 - 01 Juni 2016

Back to where it all started and more...

21 Juli 2013 - 26 Augustus 2013

Het land van de Glimlach

12 Augustus 2010 - 29 Juni 2011

High school in Amerika!!

Landen bezocht: