Operatie - Reisverslag uit Independence, Verenigde Staten van Anne Böhm - WaarBenJij.nu Operatie - Reisverslag uit Independence, Verenigde Staten van Anne Böhm - WaarBenJij.nu

Operatie

Door: anne

Blijf op de hoogte en volg Anne

21 Maart 2011 | Verenigde Staten, Independence

Een maand geleden alweer.. Een maand geleden ben ik onderuit gegaan!
En me knie voelt zo veel beter! Vandaag weer naar de dokter geweest en de operatie is gepland! April 13th om 945 am (mij tijd) mag ik lekker slapen als de doktor over me knie zorgen maakt!
Eindelijk is er een datum en hebben we iets om naar uit te kijken! Want dit wachten op een datum was ik wel klaar mee!
Ik loop nog steeds op krukken, op school met 2 krukken en is huis met 1. Ik vind dat ik ze niet meer nodig heb, me knie voelt sterk genoeg om er op te lopen maar dat doen we niet natuurlijk!!

Ik ben blij de herstel gaat goed en ik voel gelukkig ook verschil! Ik ben inmiddels een manager voor Track& Field (iemand die helpt met meets and training, omdat hij/zij zelf niet kan sporten) perfect for me dus! :)
en zo kan ik toch nog betrokken zijn bij track!


Ik geniet hier nog even verder in het mooie weer! vorige week sneeuwde het nog en vandaag was het 26 graden! Heerlijk buiten zitten en lezen!

  • 22 Maart 2011 - 06:42

    Gemma:

    Denken wij in Nederland dat we lente hebben. Heb jij al 26 graden......

    Ik ben blij voor je dat de operatie gepland staat. Het is zo 13 april en daarna kan je volledig aan je herstel werken en genieten van je laatste maanden in Amerika.
    Knuffel en 'keep smiling'!

  • 22 Maart 2011 - 08:17

    Eva:

    Oooh god 23 graden I'm so jealous;o
    Gelukkig gaat het alweer beter met je knie!
    xxx

  • 22 Maart 2011 - 08:20

    Thijs:

    haha denk jij even dat je mooi weer hebt.. 32 graden, blauwe lucht en dan lig je ook nog in het water met een zuurstoffles op je rug.. :)
    Heel veel sterkte met de operatie anne!!! denk aan je. Dikke zoen!! xxxx

  • 22 Maart 2011 - 10:19

    Willie:

    Hoi Anne,
    Gelukkig dat je nu weet waneer de operatie is. Opereren en dan herstellen, je weet nu waar je aan toe bent. Heerlijk hé de zon en die warmte, zijn we met zijn allen echt aan toe. Nou Anne op naar 13 april en hou de krukken nog maar even bij je, al is het maar voor de zekerheid. XXX en een turnknuffel, Willie.

  • 22 Maart 2011 - 13:44

    Githa:

    Komt helemaal goed meisje!! Sterkte

  • 22 Maart 2011 - 16:29

    Kitty:

    Hey Anne, wat een pech met je knie maar fijn dat de operatie nu gepland is, hopelijk knap je daarna weer snel op! We zullen aan je denken op 13 april!
    Sterkte en groetjes!

  • 22 Maart 2011 - 19:54

    Arjan:

    Hoi Anne,
    Mooi dat je weet waar je aan toe bent. Sterkte ermee; we denken aan je, zeker de 13e.
    En laat Thijs maar kletsen. 32 gr. is te veel. Bij jou en ons is 't ook strak blauw en wij hebben geen waterkoeling en extra zuurstof nodig. Groeten, ook van Henny

  • 23 Maart 2011 - 17:55

    Herma:

    Hoi Anne,
    fijn dat je knie beter voelt en de operatie gepland is. Wij genieten hier ook van de zon en hebben veel in onze nieuwe tuin gezeten. Alleen moeten we oppassen dat Mickey niet stiekem mee loopt naar buiten, want ik ben bang dat hij na 1 week nog niet precies weet waar z'n nieuwe huis staat. Het beste met je en ondanks alles toch genieten!
    Groeten van ons.

  • 27 Maart 2011 - 14:34

    Astrid:

    Nou Anne, ik kwam weer eens even bij je kijken. Schrik er alweer van.
    Wat een pech. Maar gelukkig heb je nu uitzicht op een operatie.
    En gelukkig ook dat je zo'n fijne familie hebt daar.
    Goed om te lezen dat je ondanks alles geniet. Veerkracht heb je, dat is zeker. Je bent een kanjer hoor.
    Groetjes uit Mijdrecht, Astrid

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Independence

High school in Amerika!!

Recente Reisverslagen:

13 Juni 2011

End of the year!

22 Mei 2011

The End is coming...

08 Mei 2011

PROM! :)

13 April 2011

operatie!!:)

28 Maart 2011

Big SMILE!
Anne

Actief sinds 20 Juni 2010
Verslag gelezen: 242
Totaal aantal bezoekers 40671

Voorgaande reizen:

02 Maart 2016 - 01 Juni 2016

Back to where it all started and more...

21 Juli 2013 - 26 Augustus 2013

Het land van de Glimlach

12 Augustus 2010 - 29 Juni 2011

High school in Amerika!!

Landen bezocht: