Never ran so much in my life before!! - Reisverslag uit Independence, Verenigde Staten van Anne Böhm - WaarBenJij.nu Never ran so much in my life before!! - Reisverslag uit Independence, Verenigde Staten van Anne Böhm - WaarBenJij.nu

Never ran so much in my life before!!

Door: anne

Blijf op de hoogte en volg Anne

26 September 2010 | Verenigde Staten, Independence

de titel zegt al waar dit verhaal(tje) over gaat!
....... HARDLOPEN

Deze week was zwaar in 2 opzichten.

Na mijn skype contact op mijn verjaardag met de fam. heb ik eigenlijk de heleweek het beeld van jullie op de bank in me hoofd gehad! het is niet dat ik heel erg heimwee had maar af en toe dacht ik wel van: i wish i could give them a hugg!!
maar dan was het 2 tellen later weer heel gezellig hier en was ik het alweer vergeten! Maar next time wel skype contact zonder video! sorry!


MAAR het hardlopen was zoveel meer zwaarder dat ik niet veel tijd had om aan het gemis van jullie te denken!
ik heb deze week 23 miles hardgelopen!

dinsdag was een super super dag! ik heb mijn eerste medaille! en troffee! ik was 13de van de 45 meiden! en het was mij eerste Varsity race! (de sneltste groep renners) en de troffee hebben we verdient met de groep meiden! we zijn eerste geworden! nu zijn we city champions!
bij mij vorige verslag had ik een foto geplaatst van de meiden groep met de troffee!

aangezien ik nu part ben van de varsity team zijn mijn trainingen ook zwaarder geworden!
elke dag at least 4 miles en de dag van intervals zijn het 9 laps instead of 6. en als je je tijd niet probeert constant te houden moet je 1 extra! is mij gelukkig nog niet overkomen, want dat is verschrikkelijk!

Mij lichaam is uitgeput met cheerleaden er ook nog bij!!

nu ga ik rennen en vliegen naar de kerk!
woohoo! weer een ochtend geklets aanhoren! :S

Byebye

  • 26 September 2010 - 15:21

    Marcel:

    zozo talentje!
    Als je terug bent is er denk ik nog wel een plekje vrij in het runningteam hoor ;)... Hoezo GVM.. AKU!!!

  • 26 September 2010 - 16:43

    Gemma:

    Knap van je hoor Anne. Ben je al een beetje bekeerd?

  • 26 September 2010 - 17:46

    Arjan:

    Hee, running star; hartstikke goed! Veel pasta eten lijkt me. En veel drinken natuurlijk, want volgens je site is het nog steeds boven de 30 graden bij jullie.
    Groeten en een knuffel, ook van Henny.

  • 26 September 2010 - 18:40

    GITHA:

    ik zou zeggen , wat zal jij lekker slapen (a)

    XX

  • 26 September 2010 - 21:48

    Adrie:

    Hoi Anne,

    Mooie tijden hoor op die XC. Je moet ook niet zo erg je best doen want dan moet je nog veel meer presteren !!!

    Wat een geren allemaal daar in de USA. Ik dacht dat we hier een gestressed leven hadden (zeker bij ons) maar daar is het nog een slag erger. Het voordeel van de kerk is dat je daar in ieder geval even rust hebt.

    Welterusten !!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Independence

High school in Amerika!!

Recente Reisverslagen:

13 Juni 2011

End of the year!

22 Mei 2011

The End is coming...

08 Mei 2011

PROM! :)

13 April 2011

operatie!!:)

28 Maart 2011

Big SMILE!
Anne

Actief sinds 20 Juni 2010
Verslag gelezen: 229
Totaal aantal bezoekers 40666

Voorgaande reizen:

02 Maart 2016 - 01 Juni 2016

Back to where it all started and more...

21 Juli 2013 - 26 Augustus 2013

Het land van de Glimlach

12 Augustus 2010 - 29 Juni 2011

High school in Amerika!!

Landen bezocht: