After B'day - Reisverslag uit Independence, Verenigde Staten van Anne Böhm - WaarBenJij.nu After B'day - Reisverslag uit Independence, Verenigde Staten van Anne Böhm - WaarBenJij.nu

After B'day

Door: anne

Blijf op de hoogte en volg Anne

20 September 2010 | Verenigde Staten, Independence

Hey hey!!

Daar ben ik again!!

iedereen is heel benieuwd hoe mijn b'day was!!
Maar ik wil eerste iedereen bedanken for the b'day wishes!! AND presents!!!!

Freek, Nienke, moma and daddy! Thank you soooooooo much!!!! freek de tas is onwijs gaaf!!
en de oorbellen had ik nodig githa!! Ik was alle oorbellen vergeten!!
De koekjes, De tijdschriften, de euros, de scarf, de legging en de bescherm engel zijn allemaal erg leuk!!!!
Jullie cadeaus maakte mijn verjaardag nog een beetje als een birthday. want De party at Pizzastreet was heel gezellig met vrienden maar gaf me niet echt een verjaardagsgevoel!
Ik heb een super leuk cadeau gekregen van uncle bubby!
Een big big back vol met ballonnen, daaronder zat een luchtje en amrican candy! Van family smith heb ik een fotolijstje gekregen. en van courtney (friend van mom) wegwerp camera's ( omdat me camera stuk is) en american candy!

nu ga ik mijn verjaardag schema vertellen, zijn jullie klaar voor een druk schema again!!??

om 5.40 werd ik wakker gemaakt met een ontbijtje op bed van mom! jaja ik weet het! het is onwijs vroeg maar ik moest om 7 uur in de bus zitten naar mijn XC meeting! ik moest 5 K rennen. en het was hard!! mijn tijd was niet eens zo heel slecht ondanks mijn kleine onderbreking om mij breakfast to lozen :(
Mijn tijd was rond de 28 minuten! Om 1 uur was ik thuis en had ik na een heerlijke douche eventjes tijd om gezellig te kletsen met het thuisfront!! ( i loved it!!) EVEN IF THEY WERE MAKING FUN OF ME ABOUT MY DUTCH!

Na de skype conversation gingen we uiteten en guess what.... we zijn naar de Macdonalds gegaan! erg gezond dus!!! lol
daarna zijn we naar de Plaza gegaan ( een shopping centre) en hebben beetje useless rond gelopen! maar het was so much fun met Amyliah!
zaterdag avond was het heel erg slecht weer! we zaten dat ook met kaarslicht aan tafel omdat de stroom weggevallen was.
zondag was een drukke en rustige dag!
vroeg naar de kerk! daarna door naar pizzastreet voor ''my party'' and daarna gelijk door naar een 4 uur lange cheer practice! for my us 4 uur langs de kant zitten! Well, eigenlijk heb ik op de air tumbling een flikflak gedaan en aan mij altos gewerkt!! JAAAAA en flikflak gedaan!!! I'm getting there met mij arm!!! maar ik heb niet 4 uur lang iets kunnen doen dus heb was still een lange tijd boring!


Morgen heb ik weer een XC meeting van 5 k. WOOOOOOWWW! soo, gonna die again tomorrow :)

Nu ga ik mijn kamer opruimen! want het is een mess. Hoe is jou kamer nienke?? ik wil een foto zien!! en niet snel opruimen voor je de foto maakt! i bet it is a big big mess!!!!! hahah


Well, once again! Thanks for all the wishes and presents!!! really sweet of yalls!!!


Dikke kus en knuffel voor iedereen :D

  • 21 September 2010 - 11:48

    Githa:

    Hee grote meid!!

    wanneer kreeg je mij cadeau, kan niet geloven dat hij zo op tijd is gekomen, chill!!
    je bent wel beetje een dummy met het vergeten van je oorbellen :P.

    xje

  • 21 September 2010 - 15:41

    Sophie:

    Heee Anne!
    Mooi dat je het nog zo naar je zin hebt daar!
    Nog gefeliciteerd met je verjaardag! (smsje is denk ik niet aangekomen:P)
    liefs

  • 23 September 2010 - 13:32

    Iris (Karwei):

    Heey Anne!

    Leuke verhalen joh! Volgens mij heb jij het ontzettend naar je zin! ;)
    Nog gefeliciteerd trouwens! (erg laat maar alsnog.. :$)

    Kus Iris van Karwei :P

  • 26 September 2010 - 14:20

    Oma:

    Anne, alsnog van harte gefeliciteerd. Leuk om alle foto's te zien maar jammer dat je camera kapot is. Een kleine bijdrage voor een nieuwe camera staat op je rekening, maar dan ben ik wel benieuwd naar je volgende foto's.
    Ik hoop dat je arm snel beter is en je weer kunt meedoen met turnen.

    Groetjes van Oma uit een zonnig Beverwijk.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Independence

High school in Amerika!!

Recente Reisverslagen:

13 Juni 2011

End of the year!

22 Mei 2011

The End is coming...

08 Mei 2011

PROM! :)

13 April 2011

operatie!!:)

28 Maart 2011

Big SMILE!
Anne

Actief sinds 20 Juni 2010
Verslag gelezen: 199
Totaal aantal bezoekers 40673

Voorgaande reizen:

02 Maart 2016 - 01 Juni 2016

Back to where it all started and more...

21 Juli 2013 - 26 Augustus 2013

Het land van de Glimlach

12 Augustus 2010 - 29 Juni 2011

High school in Amerika!!

Landen bezocht: