Birthday coming up!!!!!!!! - Reisverslag uit Independence, Verenigde Staten van Anne Böhm - WaarBenJij.nu Birthday coming up!!!!!!!! - Reisverslag uit Independence, Verenigde Staten van Anne Böhm - WaarBenJij.nu

Birthday coming up!!!!!!!!

Door: anne

Blijf op de hoogte en volg Anne

14 September 2010 | Verenigde Staten, Independence

Hey yalls!!

Een nieuw verhaal en dit keer vanuit the cheer gym. Vanaf mijn iPod!!! Lol
Het is still amazing hier!!! Mijn arm is helaas still bothering me!! Het feels not like it's healing maar ik geef het alle rust om te genezen! Ik heb nog voor 2 weken pills sooooo nog 2 weken my sling dragen en als goed ik kan ik dan weer een Klein beetje meer cheerleaden!!

De dagen beginnen routine te worden! Ik weet wanneer ik lekker kan relaxen en wanneer niet. Wanneer ik mijn cheer spullen mee moet klaar leggen. Het voelt nu serieus like I've been here for months! But morgen Ben ik precies een maand in mijn super amzing coole city!!

Afgelopen zaterdag had ik mijn second meeting. Ik moest 2.5 mile rennen, dat was te doen maar komende zaterdag (op mijn verjaardag :D ) moet ik 3.1 mile rennen/ 5 kilometer and I'm gonna die!!!!!

Hoe we mijn verjaardag gaan vieren weet ik niet, maar mom is heel geheimzinnig over. Lol
zondag hebben ze 53 people uitgenodigd om mijn te ontmoeten. Niet thuis maar at pizzastreet!!!
Mensen thuis uitnodigen is niet gewoonlijk hier!!

Well, ik begin echt sick to worden!! Het eten is soooooo fat! In the beginning was het nog te doen maar nu wordt het te erg! Ik eet so gezond mogelijk! Overal salades eten!!

Afgelopen zaterdag en zondag hadden amyliah en ik een sleep over van afs. Vrijdag lagen we na een awesome movie night pas om 3 am in bed en om 6am moesten we er weer uit dus zaterdag at camp waren we gebroken! Daar moest nog is bijkomen dat ht onwijs saai. Maar met amyliah heb ik het onwijs gezellig gemaakt!! Ze is soooo crazy dat niks saai is :D

well we're about to leave so got to go!!!

Fam schmidt ik heb het pakketje ontvangen hoor!!
Ik ga het zaterdag open maken :)

bye bye guys! Love ya!
My birthday coming up without you is giving Me an weird feeling! But I've an amazing family!! Wouldn't wanna have it any other way!!

  • 15 September 2010 - 09:42

    Githa:

    Zingen doe ik nog niet voor je, maar hoop dat mijn cadeautje wel optijd komt!

    (maak je maar niet druk over die 5km, want kika run kon je ook gewoon!)

    xje

  • 17 September 2010 - 07:28

    Herma En Hans:

    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, Anne!! Maak er morgen een hele gezellige en speciale dag van en zondag ook nog,
    Groet.

  • 18 September 2010 - 03:11

    Anne:

    I forgot to say every story! But my number doesn't work a long time now. So if you have send me an message when I was here. I haven't read it. Sorry!

  • 18 September 2010 - 07:06

    Hermi, Wim, Kim:

    We wish you a happy birthday and a wonderful
    celebration.
    Best reagards for you and all the beautiful people shown on your weblog.
    Enjoy yourself !
    Kisses of us three.

  • 18 September 2010 - 08:50

    Sara:

    18 September!!! Happy B-day!!! Een hele leuke dag toegewenst! Verjaardagszoen, liefs Sara

  • 18 September 2010 - 09:24

    Eva:

    Hee Anne,
    Gefeliciteerd met je verjaardag!
    Ben benieuwd wat je allemaal gaat doen. ;-)
    x

  • 18 September 2010 - 11:36

    Gemma, Henk En Tim:

    Lieve Anne, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Geniet van alles wat er vandaag staat te gebeuren.
    Vanavond drinken we een wijntje op je op de Maansteen 33.
    Dikke kus van ons allemaal.

  • 18 September 2010 - 17:21

    Liesbeth:

    Hoi Anne,
    Gefeliciteerd met je verjaardag! Zo te lezen zal het niet stilletjes voorbij gaan. Heel veel plezier.

  • 18 September 2010 - 17:34

    Imara:

    Heej meis,
    Van harte gefeliciteerd !=D
    maak er nog een gezellige dag van.
    Kus xxx.

  • 18 September 2010 - 19:33

    Lieke En Jan:

    Hoi Anne,

    Happy Birthday to you!!
    Je zal vandaag wel een dikke punt bithday cake achter de kiezen hebben.
    Waarschijnlijk lekker zoet met veel glazuur.
    Moet kunnen op zo'n dag.
    Je zult het middelpunt zijn vandaag. Geniet van alle aandacht voor jou want je bent natuurlijk heeeel speciaal.
    Veel liefs en we kijken uit naar je verslag.
    Jan en Lieke.

  • 18 September 2010 - 21:42

    Kitty En Jan:

    Hey Anne, gefeliciteerd met je verjaardag! We volgen je op je site en genieten van je verhalen. We wensen je een hele gezellige dag.

  • 19 September 2010 - 20:01

    Astrid:

    Hey Anne,
    Nog gefeliciteerd met je verjaardag. Hoef niet te vragen of je een leuke dag hebt gehad, denk ik.
    En je Engels is goed, zeg. Alleen je Nederlands laat te wensen over...
    Haha, groetjes Astrid

  • 20 September 2010 - 11:42

    Willie En Simone:

    Hey Anne,

    TELAAT........maar wel nog VAN HARTE GEFELICITEERD ! ! !
    We zitten midden in een opknapbeurt van ons huis en er is dus gaos!
    Maar vandaag , tussen alle werkzaamheden en wolken stof door eindelijk even de tijd om met jou te mailen.
    We zijn heel benieuwd hoe je verjaardag is geweest.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Independence

High school in Amerika!!

Recente Reisverslagen:

13 Juni 2011

End of the year!

22 Mei 2011

The End is coming...

08 Mei 2011

PROM! :)

13 April 2011

operatie!!:)

28 Maart 2011

Big SMILE!
Anne

Actief sinds 20 Juni 2010
Verslag gelezen: 228
Totaal aantal bezoekers 40669

Voorgaande reizen:

02 Maart 2016 - 01 Juni 2016

Back to where it all started and more...

21 Juli 2013 - 26 Augustus 2013

Het land van de Glimlach

12 Augustus 2010 - 29 Juni 2011

High school in Amerika!!

Landen bezocht: