ervaringen van mijn leven! - Reisverslag uit Independence, Verenigde Staten van Anne Böhm - WaarBenJij.nu ervaringen van mijn leven! - Reisverslag uit Independence, Verenigde Staten van Anne Böhm - WaarBenJij.nu

ervaringen van mijn leven!

Door: anne

Blijf op de hoogte en volg Anne

28 Augustus 2010 | Verenigde Staten, Independence

Waar zal ik beginnen?? ja ja, bij het begin maar waar is het begin...?

Okey laat ik met het vervelendste beginnen.
In mijn vorige verhaaltje schreef ik vrolijk over cheerleaden wat ik allemaal moest leren. maar eigenlijk ben ik nog niet begonnen met dat leren!
De eerste cheer practice heb ik me zelf flink blesseerd. Ik deed een flikflak en over strekte mijn elleboog. mijn elleboog ging dus naar binnen instead of naar buiten. en het hurts!
ik wilde niet naar de dokter na de traning omdat ik de volgende dag om 6 uur op moest staan voor school ( dit is trouwens gebeurd op de 4de dag dat ik hier was, dinsdag 17 aug.) Ik ben de donderdag naar de dokter gegaan en daar hebben ze een foto gemaakt. Vrijdag kregen we bericht dat het niet gebroken was maar ze wisten nog niet wat het wel was. Afgelopen donderdag zijn we weer naar de huisarts geweest en hij heeft ons doorgestuurd naar een diagnostic centre voor een mri scan om te zien of mijn spieren of pezen zijn beschadigd. de dokter zegt dat het several weeks duurt voordat het helemaal hersteld is! het is namelijk onwijs grote bruce!! vandaag ben ik naar dat centre geweest! Ik moet zeggen ik heb de ervaringen van mijn leven :) de uitslag is er na 24 uur maar zaterdag is geen werkdag dus maandag verwachten we een telefoontje van de dokter. Vanaf dinsdag de 15de en nu nog steeds moet ik een mitella dragen! en pijnstiller/paracetemol nemen 2 keer per dag. mar dat was meer om de zwelling te laten slinken! en het heeft gewerkt!
Well, cheerleaden zit er dus nog niet echt in! ik hoop dat het niks ernstig is! ik ben er nu al wel klaar mee! aan de kant zitten bij zo'n awesome training kills me!

En dan nu het leuke nieuws!
Ik heb het onwijs leuk op school! morgen avond ga ik iets leuks doen me vrienden!!!
i mean it school is awesome ( nooit gedacht dat ik dat ging zeggen) zondag is ook de eerste AFS meeting!

O en vanavond (een paar uurtjes geleden) ben ik naar de openings wedstrijd van football geweest! En natuurlijk is onze school winnaar van vanavond. '' because we are doing everything just a little bit better'' Dat is the slogan of our school!
Ik heb al een super mooi shirt met Fort Osage er op!!
I love it!

Ik ben opschool ook begonnen met cross country! I bet I run more then a athlete at Aku. Elke dag at least 3 mile! de ene dag met intervallen en de andere dag zonder! Het is geweldig! helaas ken ik de laatste 2 trainingen niet mee doen vanwege mijn arm. maar het is super gezellig met mijn team mates! op deze manier ontmoet ik nog meer mensen!

Amyliah (mijn zus) regelt elke dag iemand anders to ride us to school. zodat ik steeds meer mensen ontmoet!
Helemaal top!

Kort om alles is geweldig hier!!! except for my elbow! Maar dat zal snel weer beter zijn!

Het is hier nu 01.20 dus ik dacht zo wel is tijd om te slapen!
Foto's zal ik later er opzetten, of misschien bij het volgende verhaaltje. Want ik zal jullie natuurlijk laten weten wat de uitslag is van de MRI.

Talk to you soon!

  • 28 Augustus 2010 - 09:00

    Githa:

    haha, dus als je terug komt kom je aku eens laten zien wat hardlopen is:P

    succes met je elleboog meis!!

  • 28 Augustus 2010 - 09:06

    Svannie:

    Hey Anne,
    Leuk om weer iets van je te horen en te lezen dat je het zo naar je zin hebt daar in dat verre Amerika. Begon me al een beetje zorgen te maken. Hoorde namelijk op het feestje van Hans over je elleboog. Hopelijk geneest het snel en kun je weer echt gaan sporten.
    Blijf genieten van alles, (zelfs van school!) en sterkte met je elleboog.
    Dikke kus Svannie.

  • 28 Augustus 2010 - 09:13

    Willie:

    He Anne, wat een pech met je ellenboog.
    Ik ga hard duimen voor je dat het met die ellenboog van je mee gaat vallen.
    Heeft AKU er bij jou terug komst naar ons koude kikker landje (een beetje jaloers op die temparaturen die ik elke keer bij je berichtje zie staan ben ik wel dus)een nieuw lid bij?
    TOI TOI TOI met je ellenboog!!! XXX

  • 28 Augustus 2010 - 10:27

    Tineke:

    Geweldig dat je het zo naar je zin hebt... en met al dat rennen zal je dat usa food ook wel kunnen handelen.. toi toi met je elleboog en geeft het goed rust!

  • 28 Augustus 2010 - 10:34

    Pepijn!:

    Haha geweldig hoe je die verhaaltjes schrijft, met een beetje engels er tussen door!
    Echt leuk!
    Xxx spreek je snel!

  • 28 Augustus 2010 - 10:49

    Tami :

    Hi Anne!
    Ik hoef niet te vragen of je het naar je zin hebt daar?!
    Wat een onwijs leuke stukjes schrijf je en wat een bijzonder avontuur zal het daar zijn!
    Heel veel plezier daar en ik zie met veel plezier jouw andere reisverslagen tegemoet!Have fun!
    XXX Tami

  • 28 Augustus 2010 - 11:33

    Adrie:

    Goedemorgen Anne,
    Goed dat je er een andere sport bij hebt!
    Ga je dan wel elke keer mee naar cheerleaden als je toch niets kunt?
    Wij hebben iets minder lekker weer, enorme hoosbuien, die delen van het land onder water zetten. Maar nog 4 dagen en dan zitten wij (Thijs en Adrie) er ook weer warmpjes bij!

    Net even weer bij karwei geweest en je moet de groetjes hebben van Iris en Marco.

  • 28 Augustus 2010 - 17:40

    Karina:

    Hoi Anne,
    Wat heerlijk dat het zo genieten is daar. Wel een vol programma zo te lezen, zo vol dat je alleen nog maar 's nachts een stukje kan schrijven? Hoop dat je elleboog mee valt, we horen het wel.
    Dikke zoen van "je tante"

  • 29 Augustus 2010 - 08:27

    Arjan:

    Leuk om weer van je te horen.
    Sterkte met je blessure.

  • 29 Augustus 2010 - 12:46

    Herma:

    Leuk die foto's, Anne, kunnen we ons een beetje voorstellen hoe je nu woont. Al iets bekend over je arm? Pech hoor.
    Gelukkig geniet je wel van al die andere dingen!
    Hans zijn 'geheime' verjaardagsfeest was een groot succes, met veel familie en vrienden en een stom verbassde Hans, nu nog steeds. Nienke heeft prachtige foto's gemaakt, mooi herinnering.
    Groeten van ons.

  • 30 Augustus 2010 - 20:45

    Lieke:

    Hoi Anne,

    Wat een pech met je elleboog! Hoop dat je gedwongen rust niet al te lang gaat duren.
    Leuk om de foto's te zien van je familie en het huis waarin je woont.
    Lekkere brede bedden hebben ze daar in de States hé. Geniet van alle nieuwe dingen die je meemaakt. Liefs van ons beiden.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Independence

High school in Amerika!!

Recente Reisverslagen:

13 Juni 2011

End of the year!

22 Mei 2011

The End is coming...

08 Mei 2011

PROM! :)

13 April 2011

operatie!!:)

28 Maart 2011

Big SMILE!
Anne

Actief sinds 20 Juni 2010
Verslag gelezen: 238
Totaal aantal bezoekers 40663

Voorgaande reizen:

02 Maart 2016 - 01 Juni 2016

Back to where it all started and more...

21 Juli 2013 - 26 Augustus 2013

Het land van de Glimlach

12 Augustus 2010 - 29 Juni 2011

High school in Amerika!!

Landen bezocht: