The start of it all - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Anne Böhm - WaarBenJij.nu The start of it all - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Anne Böhm - WaarBenJij.nu

The start of it all

Blijf op de hoogte en volg Anne

02 Maart 2016 | Nederland, Schiphol

Na een zwaar jaar van hard werken en ploeteren voor de dubbele studie, heb ik in augustus de beslissing gemaakt om 3 maanden heerlijk NIKS te moeten.! 3 maanden gewoon heerlijk alleen maar doen wat ik wil, 3 maanden de VS verder ontdekken, 3 maanden ontdekken wat ik verder wil met studie/werk en tegelijk weer eventjes heel dicht bij mijn 'home away from home' zijn.!

Na 6 maanden aftellen is het dan eindelijk zover; visum op zak, afscheid genomen en de douane doorgekomen en nu gaat het dan echt beginnen.... En toch voelt het nog zo 'surreal'...!!

Ik ga zo goed mogelijk m'n blog proberen bij te houden, maar omdat ik nog niet weet wat deze maanden mij gaan brengen kan ik natuurlijk niks beloven!
Ik hoop dat jullie van m'n verhalen gaan genieten. :)

Love,
Anne

  • 02 Maart 2016 - 08:11

    Gemma:

    Lekker genieten en 'exploren'

  • 02 Maart 2016 - 08:26

    Papadrie:

    Een hele fijne ontdekkingsreis toegewenst.
    En voor ons begint nu het aftellen pas

  • 02 Maart 2016 - 08:30

    Papadrie:

    "Zing, lach, huil, bid en bewonder"
    en vertel het ons

  • 02 Maart 2016 - 13:47

    Svante:

    Heel veel plezier........geniet!!!!!

  • 06 Maart 2016 - 16:34

    Arjan:

    Een fijne tijd gewenst Anne. Heel veel plezier.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anne

Actief sinds 20 Juni 2010
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 40683

Voorgaande reizen:

02 Maart 2016 - 01 Juni 2016

Back to where it all started and more...

21 Juli 2013 - 26 Augustus 2013

Het land van de Glimlach

12 Augustus 2010 - 29 Juni 2011

High school in Amerika!!

Landen bezocht: